dinsdag 21 februari 2012

Roze Droom

Hallo Bloggers,

Ik wil vandaag een kaartje met jullie delen waar ik een paar avonden mee zoet geweest ben!
Ik ben een groot bewonderaar van o.a. Debbie en Camilla  en heb mijn inspiratie voor deze Roze Droom vooral bij hen opgedaan, waarvoor dank!

Voor het eerst heb ik de stempel op aquarelpapier gebruikt, spannend hoor maar het is goed gelukt! (al zeg ik het zelf. . . )
Ooit heb ik op een blog gezien, dat je ook een gelatineblaadje kunt gebruiken voor een schudkaart, i.p.v. sheet. Helaas weet ik niet meer bij wie.
Als schudmateriaal heb ik kleine glaskleurige kraaltjes gebruikt



Het lieve papier is van Rosa Dotje en ik heb rondom de cirkel, wondgaas gedrappeerd wat ik hier en daar heb samengebonden met aaneen geregen roze kraaltjes. De schattige Tilda is uit de collectie Sweet Crazy Love en ik vind haar zeer aandoenlijk! Heb haar natuurlijk weer ingekleurd met Derwent potloden.
De gebruikte bloemen zijn 'handmade', een mooie brad en wat stickels maken ze heel romantisch.


Ook de binnenkant van deze kaart heeft extra aandacht gekregen en wil ik jullie graag met deze foto wat beter laten zien


De randen zijn bewerkt met bruinkleurige inkt en in de linker bovenhoek zit een envelopje met uitneembaar label. Een charm, wat kant en lint van de markt en natuurlijk wat stansjes van M.D. (wat zou ik zonder moeten?????)
maken deze kaart compleet!



Ben ik heel erg verwaand als ik zeg dat deze Roze Droom mijn favoriet is??
Uiteraard ben ik weer heel benieuwd wat jullie er van vinden, ik lees met veel plezier jullie reacties!!


Deze kaart doet mee aan: ge-we-hobbychallenge

                                          wildorchidchallenge




10 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een beeldschoon kaartje.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Erma! Ohh my your card is too cute! Love it, and all the shabby chic details:))
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauzers Erna, ik vind hem echt super supergaaf !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is idd een prachtige creatie geworden Erma! suc6 met de challenges!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat geweldig mooi, en ja die brad er op is prachtig hihi
    ben meteen volger bij je geworden, leuk
    liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele mooie creatie geworden.
    En prachtig die zachte kleurtjes.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bloemen, gaaf hoor! Het is een prachtig kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart zeg, en wat een super lieve zachte kleurtjes, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met de Ge-We Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kaartje Erma, heb je de bloemetjes nog geprobeerd te maken? Zal wel gelukt zijn.. Ben benieuwd hoor!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen