zondag 15 januari 2012

Nostalgie.............

Aan het begin van een nieuwe week . . . een nieuw kaartje!
Ik had me ingesteld op een paar vrije dagen vol knutselplezier maar dat liep helaas even anders. . .
Met een hoofd vol watten en een loopneus is er niet veel van gekomen. Hoop snel weer op te knappen en met plezier de hele bliksemseboel ( de benaming van mijn dierbare wederhelft voor mijn knutselmateriaal) weer op tafel te kunnen toveren.
Heb nog genoeg kaarten 'in mijn hoofd' maar ze moeten wel uit mijn handen komen!!
Ondanks het feit, dat onderstaande kaart een vlot in elkaar gezette, weinig technieken gebruikt exemplaar is, ben ik er tevreden over. Tja, ik ben het niet gewend om in een half uur tijd een kaartje in elkaar te knutselen en dit was dan ook een hele eye-opener voor me. Zo zie je maar weer. . . . . . .




Voor deze kaart heb ik het prachtige designpapier van Making Memories uit de serie Paper Reverie gebruikt, het nostalgische plaatje komt van Studio Light , de organza strik is gemaakt van lint gekocht op de weekmarkt en de brad is van Xenos. De bloem en het kader zijn gestansd met Marianne Design craftable en creatables het blaadje is een ponsje.

3 opmerkingen:

  1. Lief kaartje zeg, van harte beterschap, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer.
    En het plaatje dat je hebt gebruikt mag er ook zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the black and with - your card is awesome and the flower out of this world!!!
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen